åååååååååååh..


jag är så jävla tröttt på..
folk som snackar en jääävla massa skit!
fjäskar som fan när man är i närheten, sen när man vänder ryggen till
stås det och snackas det som fan..
som idag..  snälla ni får jätte gärna tycka saker om oss..
men håll det för er själva eller säg det tilll oss direkt!? :)
vi kan inte hjälpa att vi är mer omtyckta och mer coolare..
eller har råd med det vi vill/behöver utan att behöva tigga av andra och
aldrig lämna tillbaka det sen! :) ..

och nej! :) jjag ska inte ta "hennes kille" ifrån henne..
och nej! :) jag håller inte på med honom, förlåt men vi är vänner?
ni kanske inte vet att tjejer & killar kan vara vänner? :)! men det kan man!!!

och en sak till.. förlåt för mina kläder..
och att jag inte går runt i joggingbyxor & en huvtröja dag in och dag ut!
GAAH. håll käften från och med nu.. jag pallar inte med erat jävla gnälll..
jag kan väl ha det jag vill lika mkt som ni har det ni vill!

pusspuss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0