15 april 2010.


hej bloggen och alla små söta/fula läsare!

idag va det väl typ en ganska speciell dag om man säger så..
vissa i klassen blev ägda efter halva dagen så dom gick hem!
säger bara HAHAHAHA -.- .. vi är bättre än er!
och som du sa. "vi är perfekta, så vi får alltid som vi vill" (a)
GAAH, lixom amen gud så gulligt sagt! :)
aja dagen blev sjukt skön efter den händelsen och efter skolan blev
det glassiären för andra dagen i rad? :O
tsm med fjortis-sandra, lill-fjortis-jakob och såkallade "snygg-stoffe"..
joacim kom även och sandras kompis och sen lite fler.. (y)
himla bra.
dock har jag feber as ont i halsen och fryser typ ihjäl!
så jag kommer inte bada imorgon assåå..
men nu ska jag byta om och gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon
vid halv 8?
sen vid 3 ska jag klipppa mig imorgon (y)
får se hur det blir.. ehehehe..
pussen & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0