14 april 2010.


onsdag idag då, och dagen började med att vi skulle börja vid
klockan 9, precis som vanligt. men vår lärare dök inte upp
förens vid fem över halv 10?
men när väl han kom så hade vi prov på franska köksord..
och jag gissar på ALLA rätt? ;) seriöst jag tror jag får det :O
eller kanske nått slarv fel kanske.. men ändå!?
sen efter provet hade vi lite typ fixa inför föräldra middagen.
och sen slutade vi lite innan två.

efter det blev det glasssiären! :O
och blev 2 smaker + mjukglass (y)
och dom lurade mig att lakris va gott så tog det. och ah, INGEN höjdare!
så det blev typ 2/3 uppätna (y) :) men jag är nöjd!
sen blev det bussen hem vid halv 5 tiden tsm med jakob som fick veta
att min morfar slog ihjäl först mina 2 kaniner sen mina 2 marsvin (y)
haha.. lång historia. men rolig om man hör den!

aja nu ska jag gå och fixa mig sen gå och lägga mig, börjar 8 imorgon.. jiippie.
och har kanske bild redovisning? :O GAAAH.. hoppas inte det (y)
för då är det ganska kört för mig som itne ens börjat?
aja ni får ha det bäst nu iallafall..
godnatt & sovsött snyggisar!
pusssen (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0