1 APRIL = emo dag!?


som sagt 1 april idag och skärtorsdagen..  (y)
och jag har mått lite sisådär idag dåja, men har typ städat och bakat!
eller bakat och bakat.. gjort tårta och lite till helgen!
sen skulle vi äta kina mat, och seriöst det finns nog inget ÄCKLIGARE än det!
nee fy, det blev att äta riis och sås! :) & påskgodis!
nu sitter man iallafall här och ja, lyssnar på musik och försöker vara trevligt
mot alla som skriver, men ja det går väl bra?! ;) eheh.
ne men ska gå och lägga mig snart så är väl lite butter för ska upp vid 8-halv9
imorgon.. inte sååå kul om jag får säga det själv!
men ska iallafall till aspö imorgon va jag vet! ska typ städa och fixa så jag
förhoppningsvis kan va där ute snart!
skulle ju inte vara fel att ha 2 hus för mig själv lixom? eheh ;)
MYSPYS med sällskap varje kväll?! oooh.. (a)
men ha det bäst nu, ska borsta tänderna och kryyypa ner i sängen! :D
godnattt alla snyggga!
pusssen!
bjuder på bilden eller nått?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0